Užkandžiavimas besilaikant Keto/Paleo mitybos: patarimai ir užkandžių idėjos

Avižiniai batonėliai, sūreliai, bulvių traškučiai tai įprastas užkandžių maistas, turintis daugiausiai angliavandenių. Jei plnuojate pradėti valgyti pagal keto ar paleo, tuomet užkandžių atsisakymas gali būti puiki pradžia, pradedant mažinti nereikalingų angliavandenių kiekį. Tačiau jei tarp pagrindinių valgymų išalksite, ką daryti tada?

Turbūt pirma šovusi į galvą mintis – riešutai! Jie juk puikiai tinka sveikam užkandžiavimui! Iš tiesų ne visada. Čia rasite daugiau informacijos apie užkandžiavimą, besilaikant kelo ar paleo mitybų. Taip pat rasite ir keletą sveikų užkandžių pasiūlymų.


Ar reikia užkandžiauti?

Pirmiausia reikia atkreipti dėmesį į tai, kad daugeliui žmonių, kurie laikosi keto ar paleo mitybų visiškai nebereikia užkandžiauti. Net jei visada turėjote įprotį užkandžiauti, šios mityobs jums gali padėti pakeisti šį įprotį.

Labiausiai tikėtina, kad užkandžiaujate norėdami išlaikyti cukraus kiekį kraujyje. Keto ir paleo mitybos padeda atsikratyti užkandžiavimo. Šios mitybos pirmiausiai nėra pagrįstos angliavandeniais, kasdieniai cukraus pakilimai ir nukritimai kraujyje tiesiog nebevyks, todėl nereikės nuolatinių cukraus ir rafinuotų angliavandenių dozių jūsų organizmui.

PAGRINDINĖS TAISYKLĖS PRADEDANTIESIEMS:

  • Valgykite tris, keturis didelius patiekalus per dieną.
  • Valgykite kiekvieną valgį, tiek kad iš tikrųjų pajaustumėte sotumą.
  • Peržvelkite savo valgomą maistą ir įsitikinkite, ar su juo gaunate pakankamai aukštos kokybės riebalų.

Jei nepaisant šių taisyklių vis tiek tarp valgymų jaučiatės alkanas, tada atėjo laikas pažvelgti į užkandžius. Užkandžiauti nei paleo nei keto mityboje nėra nieko blogo. Ir užkandžiaujant galite pasiekti gerų šių mitybų rezultatų!

Jei jūs laikotės šių mitybų ne dėl svorio metimo, o dėl savijautos ar sveikatos gerinimo, tuomet užkandžiai gali būti išties naudingi, nes tai yra paprastas būdas gauti kalorijų, bei pakoreaguoti makroelementų santykį. Pavyzdžiui, jei norite padidinti angliavandenių kiekį, nekeičiant mėgiamų patiekalų sudėties, užkandžiaukite morkas tarp valgių.


Paleo/Keto užkandžių idėjos

  1. Jei norite užkandžiauti iš nuobodulio ar dėl emocinių priežasčių, tuomet šie užkandžiai jums:
  • Nedidelio dydžio mėsos gabaliukai. Tam tinka vištienos blauzdelės su mėgiamais prieskoniais.
  • Kietai virtas kiaušinis.
  • Skardinė tuno.
  • Alyvuogės.

Taip, nė vienas iš šių užkandžių neatrodo itin apetiškas: būtent tai ir yra esmė. Visa to sąrašo idėja yra ta, kad šie užkandžiai bus skanūs tik tuo atveju, jei iš tikrųjų esate alkanas. Tai natūraliai padės išvengti valgymo iš nuobodulio, streso, vienatvės ar kitų priežasčių.

2. Jei norite užkandžiauti, tam, kad nekristų svoris:

  • Skrudinti, sūdyti riešutai.
  • Avokadas.
  • Migdolų/lazdyno riešutų sviestas, užteptas ant banano.

Turite klausimų apie Paleo mitybą? Norite pasidalinti patirtimi ar aptarti mitybos aspektus? Parašykite komentarą arba laišką [email protected] 🙂

Palikite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *