Pristatymo būdai
- Prekės pristatomos Pirkėjo užsakyme pasirinktame Omniva terminale;
- Prekės pristatomos Pirkėjo užsakyme nurodytu adresu registruotu paštu.
- Užsakytos Prekės Pirkėjo užsakyme nurodytu adresu Venipak kurjeriu į namus.
Pristatymo įkainiai
Prekių pristatymo paštu, Omniva terminaluose ar per kurjerį įkainiai ir apmokėjimo tvarka nurodomi El. Parduotuvėje, Pirkėjui formuojant užsakymą.
Omniva paštomatais – kaina 2,60 Eur.
Paštu – 2,39 Eur
Venipak kurjeriais – 4,90 eur
Papildomas mokestis pristatymui į Kuršių Neriją – 40 Eur.
Norite didesnio kiekio? Susisiekite su mumis: [email protected] Aptarsime Jums geriausias siuntimo galimybes.
Norite prekę siųsti į kitą valstybę? Susisiekite su mumis: [email protected]
Prekių pristatymo trukmė
Kadangi prekės nėra paruoštos iš anksto, o ruošiamos tik gavus užsakymą, jos išsiunčiamos po užsakymo apmokėjimo kitą dieną.
Prekės pristatomos per 1-3 darbo dienas. Terminas pradedamas skaičiuoti kitą darbo dieną po apmokėjimo už prekes gavimo dienos. Pristatymo laikas priklauso nuo užsakymo būdo ir nuo to, kokioje vietovėje gyvenate.
Prekių pristatymo terminai yra preliminarūs. Pardavėjas tik sudaro galimybę Pirkėjui pasinaudoti savo atstovų, teikiančių profesionalias Omniva terminalų paslaugas, paslaugomis, tačiau neprisiima atsakomybės už netinkamą tokių paslaugų suteikimą, t.y. neatsako už pristatymo terminų praleidimą.
Prekių pristatymo terminas nebus laikomas pažeistu, jei po Sutarties sudarymo paaiškėtų, kad Pardavėjas neturi Pirkėjo užsakytų Prekių, tačiau apie tai iš anksto praneštų Pirkėjui ir susitartų dėl kito tinkamo Prekių pristatymo termino. Tais atvejais, jei po Sutarties sudarymo paaiškėtų, kad Pardavėjas nebegali įvykdyti užsakymo, Pardavėjas turi teisę nutraukti Sutartį, grąžindamas Pirkėjui už Prekes sumokėtus pinigus.
Informavimas apie prekių pristatymą
Apie paruoštas prekes atsiėmimui Omniva terminaluose Pirkėjas informuojamas telefonu ar el. paštu pagal terminalų taisyklėse nustatytus terminus. Paštas bei kurjeriai naudoja savo informavimo būdus.
Kitos nuostatos
Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl Prekių pristatymo netinkamumo, jei Prekės pristatomos užsakyme nurodytu adresu, suderintu laiku ir/ar Pirkėjo nurodytam gavėjui. Pirkėjui užsakyme nurodžius klaidingą Prekių pristatymo (perdavimo-priėmimo) informaciją, Pirkėjas privalo atlyginti Pardavėjo patirtas Prekių pristatymo (perdavimo-priėmimo) išlaidas
Prekių kiekis, kokybė, komplektiškumas tikrinami Prekių perdavimo-priėmimo metu. Pardavėjui pateikus nekokybiškas, nekompleksiškas ar Pirkėjo užsakymo neatitinkančias Prekes, Pirkėjas turi teisę atsisakyti jas priimti.
Sąskaitos faktūros, Pardavėjo atstovo Pirkėjui pateiktų Prekes lydinčių dokumentų pasirašymas ar Omniva terminalo atidarymas prilyginamas Prekių perdavimo-priėmimo akto pasirašymui.
Prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėjus Prekių nekomplektiškumo, kokybės trūkumų, transportavimo pažeidimų ar kitų Prekių užsakymo atitikties trūkumų, Pirkėjas privalo nedelsiant apie tokius trūkumus pažymėti Prekes lydinčiuose dokumentuose arba nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 2 (dvi) kalendorines dienas raštu pranešti Pardavėjui.